We zijn gespecialiseerd in het werven voor non-profit organisaties. Goede doelen, patiƫntenorganisaties en culturele instellingen maken op diverse manieren gebruik van onze diensten. Wij concentreren ons daarbij op een aantal kernactiviteiten. Hierdoor kunnen we de gewenste kwaliteit leveren.

Voor goede doelen en patiƫntenorganisaties voeren we de volgende werkzaamheden uit:

  • omzetten van leads naar nieuwe donateurs of leden,
  • werving van nieuwe donateurs naar aanleiding van (SMS-)microdonaties,
  • upgrading van bestaande donateurs naar een machtiging en/of hogere jaarbijdrage,
  • storneringen en afzeggingen terugwinnen,
  • reactivatie van passieve donateurs,
  • koude werving op de doelgroep.

Culturele instellingen maken veelal gebruik van:

  • werven van vrienden,
  • upgrading van vrienden naar een hogere jaarbijdrage,
  • kaart- en serieverkoop voor abonnementen en voorstellingen.

In samenwerking met onze zusterorganisatie StreetSeniors kunnen er ook andere campagnes of combinatiecampagnes worden uitgevoerd:

  • straatwerving,
  • deur-aan-deurwerving.

Seniorcall werft met hoge conversiepercentages en donaties. Voor de opdrachtgever betekent dit aantrekkelijke terugverdientijden.

Door de gedegen en rustige manier waarop Seniorcall de telemarketinggesprekken voert, is het uitvalpercentage en aantal klachten erg laag.

Standaard levert Seniorcall heldere en informatieve campagnerapportages. Wij besteden onze uiterste zorg aan correcte gegevensverwerking en teruglevering van resultaatbestanden aan de opdrachtgevers.