Seniorcall is een zelfstandig bureau voor telefonische fondsenwerving dat zich heeft gespecialiseerd in de telemarketing voor non-profitorganisaties. We richten ons met name op goede doelen en culturele instellingen. Het bijzondere van ons bedrijf is dat de medewerkers 55 jaar of ouder zijn en daarmee perfect aansluiten bij de doelgroep van onze opdrachtgevers.

Seniorcall is het eerste callcenter in Nederland dat specifiek gebruikt maakt van de kwaliteiten van ouderen in het werven van donateurs, vrienden en leden. Onze medewerkers zijn betrokken bij de opdrachtgevers waarvoor zij hun diensten verlenen en dat heeft gevolgen voor de resultaten. De levenservaring, gecombineerd met een rustige stem, zorgt voor positieve gesprekken. Al sinds 2007 zijn veel opdrachtgevers tevreden over deze werkwijze.

 

Ons buro is gestart in een monumentaal pand in de oude binnenstad van Deventer. In augustus 2018 zijn we verhuisd naar een grotere en modernere ruimte in gebouw Hanze Staede aan de Zutphenseweg in Deventer. Hier beschikken we over een comfortabele, ruime en goed geoutilleerde belruimte waar maandelijks tientallen verschillende campagnes worden uitgevoerd.

 

We leveren onze diensten vanuit een middelgrote omgeving met 25 werkplekken en een capaciteit van ongeveer 1.000 beluren per week. De gemoedelijke en persoonlijke sfeer, gecombineerd met een efficiƫnte inrichting, zorgt voor een productief klimaat waar onze medewerkers graag werken. We leveren daarmee uitstekende resultaten.